Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 2 juli 2011

Överraskning

Efter inlägget imorse somnade jag om i omgångar, men det blev aldrig någon riktigt bra sömn. Har dock varit rätt pigg idag ändå, så jag kanske helt enkelt var utvilad. Hur som helst, ska snart krypa ner i sängen och läsa mig riktigt trött så hoppas jag att jag snusar gott snabbt. 

Robert väckte mig kvart i tio, då jag inte ville sova för länge. Han skulle fixa frukost men innan frukosten stod på bordet knackade det på dörren. Fattade ingenting när grannarna på 39:an stod utanför. Robert hade bjudit in dem på frukost för att fira min födelsedag lite grann. Blev väldigt överraskad, anade verkligen ingenting. Fick ett jättefin gratulationskort där det stod att jag och Carro ska till St Jörgen för att få en spabehandling. Blev så himla glad, har så fina vänner och underbar sambo. Tack fina ni!

Bra pose om man vill undvika dubbelhaka på bild!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar