Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 9 juli 2011

Lördag

Trött... kan man väl sammanfatta det hela med. Åkte till svärföräldrarna imorse. Det blev en duo som åkte istället för en trio då min bättre (?) hälft varit ute och slirat igår och behövde vila sig lite idag. Jag och Thea åkte i alla fall och jag passade på att sola när fisen sov. Roberts mamma hjälpte mig att tona håret och jag blev nöjd med resultatet. Ska nog köpa nån liknande färg fast i permanent och färga längre fram. Vi fikade och satt ute några timmar. Sen åkte jag hem och hämtade min vissna karl och vi åkte till Frölunda och hälsade på Sabina i hennes nya lägenhet. Roligt att träffas igen och se hur hon har det. Hon verkade trivas bra! Bjöd på god smörgåstårta och vi fick en mysig pratstund. 

Imorgon ska vi bara vara hemma, mysa, leka, gå promenad och äta god mat! Nu ska vi titta på Supernatural så det är bäst jag slutar! 

 

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du blev nöjd med färgen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det blev jag verkligen. Tack så jättemkt för färgen! Kram

    SvaraRadera