Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 2 juli 2011

Insomnia

Jag tror jag blir galen! Somnade ungefär halv ett inatt, vaknade strax efter 04 och matade Thea. Hon somnade om innan jag hann lägga tillbaka henne i spjälsängen. Själv? Nä, helt jäkla omöjligt att somna om verkar det som. Och att köra på 3½ timmes sömn hela dagen idag känns inte så himla roligt. Orkade inte ligga kvar och vrida på mig i sängen så jag satte mig här en stund. Har ofta svårt att sova denna årstiden på året. Vaknar jag under natten och det har börjat ljusna är det ibland som förgjort att försöka somna om. Har sparat ögonmasker från flygningar för att kunna använda dem under denna period och det är nog dags att göra det. Snart är det nog dags för tösen att vakna igen så det är väl lika bra att hålla mig vaken tills dess. Som tur är brukar hon somna om några timmar till efter 07 så jag kanske kan få en timme eller två med huvudet på kudde... Usch, detta är hemskt!! Hatar att inte kunna somna när man är så trött att man nästan stupar... Nä, jag får väl göra ett nytt försök. Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar