Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 19 juli 2011

Lite av varje

Gud, va vi har grejat här hemma i några dagar nu. Men det händer i alla fall saker! Theas byrå är på plats i hennes rum, de nya förvaringslådorna är på plats i klädkammaren. Robert har även borrat upp en hylla där inne där skrivaren och våra pärmar står eftersom vi ska plocka ner vårt skrivbord. Mycket fiffigt! Imorgon ska vi nog slipa byrån så vi kan måla om den i någon fin färg. Den är inte i bok som jag skrev sist utan i björk, och jag funderar på om man ska måla lådorna i en annan färg än resten av byrån.... Ska googla lite för att få inspiration! 

Igår var jag och Carro på Harry Potter. Nu är det slut på riktigt. Det har ju egentligen redan tagit slut eftersom jag redan läst sista delen i bokform, men nu finns det liksom inget annat kvar än att läsa böckerna igen. Och det ska jag göra nångång! Gillar J.K. Rowlings dedikation i sista boken. Hon tackar sin familj först (har jag för mig) och sedan "and to you, for sticking with Harry to the end".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar