Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 25 juli 2011

Igår och idag

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Annat har upptagit min tid, men idag ska jag försöka råda bot på bloggtorkan.  Vi har ingen egen dator med, därav dåligt med bilder just nu. Igår kom Theas morbror och kusin på besök. Kusinen, A, är 6 år och mer vild än tam. Han tyckte Thea var väldigt intressant (de har ju träffats tidigare, men nu är hon så mycket större och ännu mer intressant än sist), satt bredvid henne på golvet och klappade henne på magen :-) Vi åt amerikanska pannkakor med lönnsirap och jordgubbar och hade väldigt mysigt. Själv var jag lite zombie igår då jag inte sov något under natten. Thea sov som vanligt som en prinsessa och själv fick jag kanske 1-2 timmars sömn. Det resulterade i att jag sov som en stock inatt istället och idag är jag pigg och glad igen! 


Idag ska vi tre tjejer (jag, mamma och Thea) ta bussen in till stan och strosa runt lite. Vädret ser helt okej ut, så det ska bli mysigt. Robert har åkt iväg för att jobba en sväng. Han jobbar ju på NEA (Närkes Elektriska) så då kan man ju inte komma till Örebro utan att jobba lite. Pappa ska till golfbanan. Mamma och pappa bor ungefär vid 3:ans hål på banan så när pappa börjar bli klar tänkte vi gå bort och sätta oss på golfklubben och vänta på honom och ta något att dricka. Känns som det kan bli en bra dag! Hoppas ni får det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar