Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 16 juli 2011

Dagvill

När jag skulle skriva rubrik hade jag inte riktigt koll på vilken dag det var idag :-) Gott att vara så avslappnad att man glömt vilken dag det är!

Idag ska vi nog fixa lite här hemma med grejerna vi köpte på Ikea igår. Det blev lite nya förvaringsmöjligheter till vår lilla klädkammare. Därinne har vi just nu en Malm-byrå som jag vill flytta ut i Theas rum och ha alla hennes kläder däri (kanske måla om den också, då den är i bok vilket inte riktigt kommer passa in). Då behöver vi ny förvaring till klädkammaren så vi köpte några trådbackar som kommer bli bra. Jag har så många badlakan, handdukar och sänglakan i mitt linneskåp så jag knappt kan stänga dörren. Ska flytta över lite av de sakerna vi inte använder så ofta till klädkammaren istället så det blir lite ordning i skåpen. När vi flyttade ihop hade vi dåligt med lakan och handdukar så det började jag bunkra plus att våra föräldrar snappade upp detta och köpte mycket i present - så nu är det fullt.

Bara för att vi kommer ha fullt upp inomhus idag skiner solen därute. Men vi hinner nog göra nåt ute i alla fall. Kanske sticka iväg och äta en glass om inte solen försvinner. God lördag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar