Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 2 juli 2011

En i varje affär

Efter den trevliga överraskningsfrukosten åkte vi till Allum för att shoppa lite. Ville kolla på lite kläder till mig själv, köpa dregglisar och kolla efter solhatt till Thea. Robert var sugen på att hitta en jacka, grannarna var också sugna på shopping och de ville även besöka det nyöppnade Le Pain Francais och äta något av deras goda bakverk. Jag lyckades få med mig en påse med något i från varje affär jag gick in i. På Kappahl hittade jag två dregglisar och en solhatt till fisen, på Polarn & Pyret hittade jag ett par rödrandiga shorts som är bra att ha när det är varmt ute, på H&M köpte jag kofta, linne och tröja till mig själv och på Åhléns blev det en munkjacka och ytterligare en dregglis till Thea. Sen åkte vi hem som tur var. Vet inte hur det hade kunnat sluta annars. Kanske inte så bra att bränna massa pengar idag när jag och Carro ska till Gekås på måndag... Hmm... Cash is king eller vad säger man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar