Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 14 juli 2011

Tradera

Har fastnat på Tradera :-) Bra att köpa begagnat såklart, men det är ändå ganska lätt att förköpa sig och kanske börja leta efter saker man egentligen inte behöver. Nu har jag köpt ett lapptäcke. Går i fin rosa med lite bruna inslag. Fick hem det idag och är jättenöjd, kostade bara 125:- Sedan vann jag ett klädpaket med blandade plagg. 24 st för 100:- Känns helt okej! Ska bli spännande att se kläderna när de dyker upp! Det jag är ute efter nu är en Bamsemobil till barnvagn. Letat på Tradera, Blocket och även var man kan köpa dem nya då jag gärna vill ha en. Men jag hittar ingenting... Så om nån där ute vet var man kan köpa en bamsemobil (helst den där Skalman är med, har sett att det finns två olika) så hojta till i så fall!

1 kommentar: