Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 30 december 2013

Julafton igen!

Det blir mycket firande alltså! I lördags var det dags för julafton igen hos mina föräldrar. Utdelningen startade så fort vi kom hit. Bara ungefär en timme efter vi anlänt var det dags för hockey! Jättekul att vara i bunkern igen efter många år. Sist jag var där var jag gravid och innan dess minns jag knappt. Jag var mycket på hockey i högstadiet/gymnasiet när ÖHK låg i division 1 och tillslut gick upp i Allsvenskan. Och nu var det alltså SHL-match! Mäktigt! Väl i bunkern mötte vi min bror som gav mig en riktigt fin julklapp! 


En vääääldigt snygg rödvit halsduk! Det var fullsatt på matchen (5000) och riktigt bra tryck får jag säga. Synd att de återigen förlorade i förlängningen :( 

Igår åkte vi till Ikea för att leta badkarsmatta då vi glömde Ts hemma och hon vägrar bada utan en halkmatta. Såklart var den slut. Här har vi Thea på morfars axlar i kön till maten. 


På eftermiddagen åkte vi hem till Sarah, Sonny & Älwa för en fika. Även Hannah & Jonas var där, jättekul! Har vi tur får vi ihop en liten dejt allihopa på onsdag. Utan barn på O'learys om allt går i lås. Håller tummarna för det för det vore jättekul! Så skönt med ledigt, jag njuter av varje stund! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar