Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 15 december 2013

Mer jul!

En av de bästa jullåtarna (förutom Vår julskinka har rymt) måste väl ändå vara Mer jul med Adolfson & Falk? Jag gillar den! Idag har vi pimpat det sista i huset, nu är tomtar och gran på plats! Gran brukar jag vara ganska hård med, den ska helst in så nära julafton som det bara går men i år gjorde vi ett undantag så vi kan njuta av den längre! Och så här fin blev den! Den där underbara grandoften sprider sig i huset och jag njuuuter! Finns inget som påminner om svunna jular som den där doften. Och vilka jular jag hade som barn, hoppas Thea kommer minnas sina jular med samma glädje. 


Svårt att se men det är lila, vita & silvriga kulor i den. Kan väl säga att Thea var något exalterad över att få klä den. Skrattade åt att hon dock hängde alla kulor på baksidan av granen där de inte alls syntes. Det justerades efterhand utan att hon märkte det. 

Just nu har jag, nyduschad, slängt mig i soffan med ett stort glas cider och glor på teve. Känner mig värd det efter en helg där mycket gjorts. Nu ska jag bara lägga den där beställningen på Jollyroom så är de sista klapparna i hamn också. Jo, målat naglarna har jag ju också hunnit med så här på kvällskvisten. Sjukt beroende av nagellack, ny färg varje söndag. Idag: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar