Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 20 december 2013

Nu är det nära

Julen är verkligen snart här! I love it! Julgranen puffar små vågor av grandoft mot en med jämna mellanrum, som för att påminna om att det inte är långt kvar. Jag jobbar måndag & fredag nästa vecka men är sen ledig hela nyårsveckan! Julafton ska vi fira i Alingsås hos Rs syster. Hans föräldrar får nog ett besök på förmiddagen också. 

Idag jobbade jag, åkte sedan förbi Theas förskola för att ta hem hennes grejer för tvätt under julen. Vissa extrakläder har legat där ett tag och det kändes fräscht att ta hem allt och tvätta upp. När jag kom dit möttes jag av meddelandet att det går magsjuka på avdelningen. Inte den roligaste läsningen men glad att jag inte behövt lämna henne där nån dag när det stått så. Hon har inte varit där sen i tisdags och hon börjar bli bättre från sin förkylning. Orkar fortfarande inte riktigt lika mycket men energi har hon allt! Efter en god tacogratäng till middag blev det lite bus & lek, även lite städning & slutligen På Spåret efter hon somnat. Som extra topping avslutade vi dagen med att griljera vår julskinka. Mums! Jag spelade Vår julskinka har rymt när vi tog ut den ur ugnen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar