Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 4 december 2013

På väg tillbaka

Det finns inte mycket att rapportera när man är hemma och är sjuk. Har inte kunnat jobba varken idag eller igår. Imorgon är det dock dags igen. Nu verkar dock min käre sambo fått en släng av samma härliga förkylning som jag dragits med. Under dessa två dagar har jag tittat på extremt mycket Ellen, läst 400 sidor i min bok och druckit en del koppar kaffe & te. Sovit har jag också gjort. Imorse efter att T & R gått hemifrån somnade jag om och vaknade 11.15. Kunde knappt tro det när jag kollade på klockan. Ändå känner jag mig trött nu. Ska bara läsa några sidor till... 

Bjuder på en bild på Thea från tomteparaden i Alingsås i söndags. Hon tyckte det var väldigt mysigt, sa hon på kvällen sen. 


2 kommentarer:

  1. Krya på er. Kram från oss i Deje 😘

    SvaraRadera
  2. Tack! Nu börjar även hostan bli bättre, det har jag väntat på! Kram till er!

    SvaraRadera