Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 27 december 2013

Resten av julen

Hade ju mer att rapportera om julhelgen. Vidare till juldagen så landade vi hemma några timmar innan vi packade om väskorna och gick de ca 100 metrarna till grannarna för att äta tacos, låta barnen leka & spela julklappsspel. Satt uppe till 01 och tittade på gamla bilder. Vi fick oss många goda skratt. Kul att ha vänner man hängt ihop med i 10 år och som man gjort så mycket roligt med! Det uppskattar vi väldigt mycket! 

På annandagen var det äntligen uppehåll igen och vi åkte till Liseberg. För första året så var Liseberg öppet även under mellandagarna. De flesta barnattraktionerna var öppna och Thea är verkligen helt tokig i att åka. Dock var besvikelsen stor när hon upptäckte att Drakbåtarna var stängda. Jag blev stolt över henne när hon helt plötsligt bestämmer sig för att åka Sagoslottet vilket hon inte vågat innan. Men nu så! Det var blandade känslor men hon vågade! Efter första turen ville hon åka en gång till med pappa också och det fick hon såklart. Min modiga tjej <3 


I övrigt har jag blivit förkyld IGEN!! Tror jag blir galen. Verkar vara en ganska mild variant men ändå. Snorig och hostar massor igen. Ikväll blir det nog jag & löken som sover i gästrummet... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar