Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 26 december 2013

Intensiva dagar

Det har verkligen varit fullt upp denna julen. Vi kan väl börja med julafton. Den firade vi i Alingsås hos Rs syster. Lyxigt med mat som bara dukades fram, galet trevligt sällskap och massor av godis!! Vi spelade julklappsspel och tittade på Tomten är far till alla barnen. 

Här spelar vi en av Theas julklappar, nostalgi att spela detta!! 



Här bläddrar Thea i Den skimrande barnkammarboken. En present från faster Lotta i Deje. För övrigt kallade T sin faster Myggan (som vi var hos) för Lotta hela kvällen. Spelade ingen roll hur många gånger jag rättade henne. Däremot så fort vi var hemma igen sa hon Myggan när vi pratade om julen och vad i gjort, haha! 

Vi har hittat på en hel massa grejer till som jag ska berätta om men det får bli imorn. Nu ska jag se klart Harry Potter, sen blir det sängen då jag jobbar imorn. Sista dagen innan 10 dagar leeeedig! 

5 kommentarer:

  1. 10 dagar ledigt låter inte fel!! Underbart! :) God fortsättning!!

    SvaraRadera
  2. Jenny - verkligen lyxigt! Jag ska njuuuta! Detsamma till dig, såg att dina föräldrar anlänt! Underbart!

    tack detsamma till dig, Hanna!

    SvaraRadera
  3. Klart att hon säger sin favoritfasters namn. God fortsättning på er. STORA kramar från Deje 😘

    SvaraRadera
  4. Haha, ja det är svårt att ha släkt utspridd över landet, alltid någon att sakna... Stora kramar till er! Önskar vi hunnit ses men det kan nog bli tajt om tid tyvärr...

    SvaraRadera