Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 21 december 2013

Torris

Mina händer tar mycket stryk denna årstiden. Så fort det blir runt 0-gradigt eller minus så blir de som fnöske. Sprickor (speciellt tummarna) och torra fläckar. Så här kan det se ut: knogarna och ringfingret är illa åtgångna. 


För några månader sen fick man en Bodybutter med Glossyboxen. Jag använder aldrig någon annan hudkräm än Fenuril på kroppen så jag tar bodybuttern på de torra fläckarna på händerna nu istället. Den mjukgör och gör stor skillnad. Storleken är perfekt att ha med i handväskan också. Doften heter Honeymania och är väl ingen doft jag hade köpt om jag valt själv men den luktar ändå helt okej och doften sitter inte kvar så länge, den försvinner ganska snabbt så det kan jag leva med. 


3 kommentarer:

  1. Jag har samma problem!! Såå trist med torra händer. Måste tipsa om Burt Bees fotkräm med cocos. Den gör UNDER för torr hud. Liten & bra tub också.
    KRAM & God Jul vännen!

    SvaraRadera
  2. Oj. Det var jag som postade kommentaren ovan ;)

    SvaraRadera
  3. Ja det är hemskt med torra händer! Tack för tipset, det ska jag absolut försöka testa! Kram & GOD JUL!

    SvaraRadera