Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 10 december 2013

Julklappsfunderingar

Sitter och surfar julklappar. Tänker försöka avverka de flesta julklappar som återstår genom Internet. Fick köpt lite grann i lördags men många återstår. Barnen vi ska köpa till har jag ganska klart för mig vad de ska få, ska bara snacka ihop med mig R innan jag gör den beställningen. Har dock en fråga om nån där ute har något bra tips på bok till en 8-åring? Det är till min brorson, har bestämt en klapp till honom redan men var även sugen på att ge honom en bok. Han gillar spänning, och har läst de flesta Lasse-Majas detektivbyrå, men det kanske finns fler liknande serier som han skulle gilla? Någon som har nåt bra tips? Och när jag ändå frågar er om tips: ska vara med i ett julklappsspel där vi ska köpa 2 grejer för max 200:-/tillsammans. Den ena kan alltså kosta 10:- och den andra 190:- bara det blir 200:- ihop. Har ni några bra idéer? Bara vuxna som är med, inga barn eller ungdomar. Just nu står det still för mig men några bra förslag har ni väl?! ;-) 


Bjuder på en julig bild från i lördags. Vi var på väg in när Thea vände ut igen och slängde sig handlöst i närmsta snöhög :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar