Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 23 december 2013

Uppesittarkvällen

Dan före dopparedan! Imorgon är det då julafton, hur fort går inte tiden? Jag har jobbat idag. Det har varit precis så som jag vill att det ska vara när man jobbar klämdagar/mellandagar. Mycket att göra hela tiden, utan att det blir för mycket. Ska jag vara på jobbet dagen innan julafton kan jag lika gärna jobba så det ryker om det. Nu är det bara fredagen kvar, sen är jag leeeeedig till den 8:e januari! 

Jag lyckades komma iväg från jobbet strax efter 15 vilket var tidigare än jag trodde och då var det bara hem och dammsuga lite och börja med maten. Vi hade bjudit hem Rs föräldrar på uppesittarkväll med lite middag, glögg & ostbricka. Thea var minst sagt exalterad över att hennes farmor & farfar skulle komma hit. Och hon har haft så kul! Vi öppnade lite klappar och hon fick massor av fina saker! Tofflor med dragkedja som hon tagit av och på hela kvällen, en kjol & paraply bland annat. Hon hade fått sova sen middag med flit för att också få lite uppesittarkänsla och fick vara vaken lite längre. Jag tror det var en lycklig liten tjej som somnade gott förut. Och då har julafton inte ens börjat... God Jul kära ni, ska försöka höra av mig imorgon med. Om det är nån som kollar in här då, haha :-) 


Tomteluva & polkagrisörhängen på jobbet idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar