Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 2 december 2013

But nooo...

Hoppades på snabb & smidig läggning idag då jag mår apa och bara vill ta en dusch och sen dö i soffan i 2 minuter innan jag bäddar ner mig. Men icke. Stirrat på denna julgran ett bra tag nu.


Förskolan väcker efter 1,5 timme. Imorn ska vi säga till att det ska kortas till 45 min. Kanske blir det bättre då. Nu tror jag i alla fall hon äntligen sover. Ska tassa ut så får vi se. Det måste ske ett mirakel om jag ska orka jobba imorn. Det ser mörkt ut just nu. Damn you, förkylning! 

2 kommentarer:

  1. Åh I feel you med de där himla evighetsläggningarna. Som jag älskar att ligga där med den lilla varma klumpen, men ibland vill man ju såååå gärna kunna ta till vara på den där timmen innan man själv däckar liksom.
    KRYA PÅ!! <3

    SvaraRadera
  2. Ja oftast är det en väldigt mysig stund men när man ligger där med näsan full med snor och rethosta känns det lite tufft efter en stund. Men man tar sig ju igenom även det tillslut :-) Kram och tack!! <3

    SvaraRadera