Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 16 april 2011

Vilken natt!!

Tänk om varje natt kunde vara som denna! Vi somnade runt midnatt igår, lilltösen väckte mig vid 04.30 och hon fick mat (bara av mig, ingen ersättning :-)). Konstigt nog somnade hon om direkt vilket hon inte brukar. Jag tror inte vi var vakna mer än ca 45 min. Fick sova 2 timmar till, sen gjorde vi sammma sak igen. Matning och så somnade hon om. Vaknade kl 10 igen av att hon var vaken, men hon hann somna igen innan jag hann ge henne mat. Så nu tittar jag på Nyhetsmorgon och väntar på att hon och hennes pappa ska vakna till liv!

Förresten, skulle det inte vara sol idag? Bara grått här :-/

3 kommentarer:

  1. Underbart! Låter som att din mjölk räcker väl till nu!Följden blir ju att ni alla blir utvilade! Håll oss underrättade, och som sagt kommer jag mer än gärna en sväng nästa vecka, men bara om du verkligen vill!
    Puss Mamma!

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns som mjölken räcker till nu. Har inte tagit bort ersättningen helt, bättre att trappa ner på den sa de på BB. Men förhoppningsvis klarar hon sig bara på det inom några dagar! Ja, du får så gärna komma. Skulle vara så skönt att det finns en famn till för henne att vara i när man själv inte riktigt orkar. Puss!

    SvaraRadera
  3. OK, jag kommer! Tisdag kväll eller onsdag morgon!För att vara en famn till!

    SvaraRadera