Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 17 april 2011

On my own

Imorgon är det då dags. Första dagen jag och Thea ska stå på egna ben. I och för sig kommet Robert hem en sväng under dagen för att åka med till BVC. Men annars är det hon och jag. Har laddat med nypon - och blåbärssoppa i kylen, och frukt. Kan ju vara svårt att hinna äta ordentligt men då kan man alltid klunka i sig ett glas med nyponsoppa så får man lite näring!

Andra glada nyheter är att min mamma kommer på tisdagkväll! Så fina människor i min omgivning som ställer upp så fantastiskt! Pappa kommer senare i veckan så firar vi lite påsk här. Oerhört skönt att veta att mamma kommer ifall morgondagen blir tokjobbig.

1 kommentar:

  1. Morgondagen blir toppen! Du kommer att stortrivas, och så vet du att jag kommer tisdag kväll, laddad med mormorsenergi! Då kan det bli synd om dig! Nejdå, jag ska ta det lugnt, ta ut Thea på promenad så du får sova osv! Puss o kram!!

    SvaraRadera