Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 9 april 2011

Så mycket saker

Sen vi kom hem har det stått påsar och lådor i hallen med saker som vi fick på BB och som vi fått av släkt & vänner. Bestämde mig för att ta tag i det idag, och jäklar va mycket grejor det var. På BB fick man en tygpåse full med blandat smått å gott. Även en Liberoväska fanns där. Vi har säkert 4 paket blöjor nu, har ännu inte behövt köpa ett paket själv. Men det kommer ju så man kan ju vara glad så länge dessa räcker!

Har även fått så mycket kläder! Har fått ex antal rosa plagg som inhandlats så fort vi visste att det var en flicka :-) Så fina människor som finns i vårt liv, ni är så underbara allihopa!

Här kommer lite blandade bilder från dagarna som gått.

Haha, bjuder på en bild från förlossningen. I landstingerocken på en pilatesboll. Lite plågad kan man väl säga...
Pappa och dotter på BB.
Nu börjar jag se likheter från mig också. I början tyckte jag bara hon var lik Robert, men det kommer mer och mer av mina drag.
Massor av bra att ha grejor som jag packade upp idag.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker hon e lik er båda :). Finaste lilla Thea!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, nu ser jag likheter från oss båda faktiskt! Jag längtar tills att Theas framtida bästis ska komma!

    SvaraRadera