Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 21 april 2011

Behagliga dagar

Nu har mor min varit här ett tag och va skönt vi har haft det! Vilken lyx att ha assistans här hemma. Evigt tacksam för denna hjälp! Kan ju t.o.m. ta en dusch om jag vill :-) Nu är det skärtorsdag och då kommer även pappa hit. Det blir ärtsoppa och pannkakor idag, och kanske lite påskgodis. Ska ladda upp med godis till påskafton, tror det kan dyka upp en och annan påskkärring här på lördag.

Kommer ihåg hur roligt jag tyckte det var att gå påskkärring när jag var liten. Var alltid noga med att göra fina kort. Man skulle ju ha ansträngt sig lite för godiset, plus att utklädnaden skulle vara gjord med lite hjärta. Så jag bjuder gärna på godis, bara barnen lagt manken till lite grann :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar