Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 3 april 2011

Fin dag

Trots dimman har det varit en fin dag idag. Den där känslan, av förvärkar och rastlöshet i kroppen höll i sig till eftermiddagen och jag var säker på att förvärkarna skulle bli kraftigare, men icke... De försvann framåt 15-tiden. Sen dess har det varit kraftigare sammandragningar än vanligt och lite förvärkar av och till. Men känslan i kroppen om att något är på gång är borta. Känns såklart trist och gör att humöret försämras, men det finns ju inte mycket att göra åt det. Gick en promenad förut, men märkte ingen skillnad på det heller. Orkar inte springa i trappor eller tvätta fönster men tillslut kanske jag blir så desperat :-) Imorgon har jag gått en vecka över tiden.

Hur som helst, fick god fisksoppa på 39:an och sen åt vi dessert hemma hos oss och spelade lite spel. Mycket trevligt, men nu tror jag det är dags för sängen. Håller tummarna för att jag vaknar av värkar imorgon bitti efter en god natts sömn (ja, önsketänkande). God natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar