Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 3 april 2011

Middag ute

Var verkligen trevligt att komma iväg och träffa mamma och pappa. Vi (jag) orkade inte gå så långt så vi slog oss ner på O'learys och käkade. Åt en club sandwich som var mycket god! Det var några veckor sen jag såg mamma och pappa och det märktes. De går på GI-diet och det syntes! Båda hade tappat några kilon, så himla kul när man hittar en diet man gillar och som faktiskt funkar! Fick en låda med kläder och gosedjur till Hebbis, en massa fina grejor! Orkar dock inte lägga upp en bild på det ikväll. 

Har sen vi satt på restaurangen vid 17-tiden haft sammandragningar med ca 7 minuters mellanrum. De är dock fortfarande lite för oregelbundna för att jag riktigt ska tro på att det är något på gång (varierar mellan 5-8 min ungefär). Dock blir de kraftigare och kraftigare och det är ganska kul att klocka med värkappen jag laddat ner till min iPhone. Vi får väl se hur natten går och vad som händer. Det har ju ändå hållit på så här i ca 5 timmar, så man vet ju aldrig!

1 kommentar:

  1. Hoppas hoppas hoppas!

    Jag tror på Carro ang förra inlägget! Men förstår även känslan av plufsighet, jag drog ju på mig 20 kilo vatten sista veckorna. Den stora fördelen är att man kissar ut det, den andra är att eventuella rynkor inte syns och att man få fylliga läppar :-)

    SvaraRadera