Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 27 april 2011

Boken om mig

Grannarna på 39:an hade köpt en jättefin "fyll i-bok" som heter Boken om mig. Jag har ju inte varit säker på om jag ska köpa en sån eller sätta ihop en pärm själv. Fick bläddra i deras och det var precis en sån bok jag letade efter. Massor av roliga fylla i grejor och dessutom två plastfickor längst bak där man kan spara teckningar och andra papper (ska bl.a. sätta in hennes journal från BB och min från förlossningen, plus Alvins teckning såklart). Så jag beställde en från Adlibris igår och två timmar efter att jag beställt fick jag mail om att de skickat beställningen! Dessutom var boken så liten att den får plats i brevlådan, skönt att inte behöva hämta ut på Posten. Håller tummarna att den kommer innan fredag så jag kan börja greja med den. Läste i min egen bok som mamma gjorde och det är verkligen guld värt att ha en sån. Ska verkligen försöka fylla i den så länge det bara går, och sätta in bilder på alla så den verkligen är komplett! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar