Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 3 april 2011

Söndagsbrunch

När ska det börja kännas som april ute då? Så himla grått och trist ute så det känns som höst istället för vår. Vi trotsade vädret och gick en promenad i alla fall. Men det här med promenader verkar inte skynda på någonting alls faktiskt... Jaja, imorgon är det sista besöket hos barnmorskan och sedan skickas jag vidare, så får vi väl se vad som händer. Förstår inte varför bebisen inte vill komma? Allt är ju fixat och klart, står bara och väntar på att börja användas. Vi har i och för sig inte ställt upp spjälsängen än, kan det vara det som stör tror? Vi får väl montera ihop den för att se om det hjälper :-) 

Idag har vi ätit favorit brunchen. Te och scones. Kommer inte ihåg när jag gjorde scones sist, väldigt länge sedan i alla fall. Hade dock ingen marmelad hemma, men det gick bra bara med smör också. Blir ju så gott när smöret smälter på det varma brödet! Nu ska vi in till stan för att möta upp mina föräldrar på deras hotell. Blir middag på någon restaurang, har inte bokat något så vi får se vad det blir. Ska bli kul att träffa dem, men såklart känns det trist att Hebbis inte ville visa sig denna gången, vet ju inte när de kan komma hit och hälsa på igen... Har försökt göra mig så fin det går. Har absolut inga roliga kläder som passar, och att sminka ett plufsigt ansikte känns så där, men man får göra det bästa av det man har för stunden :-) 


4 kommentarer:

  1. I morgon kommer bebben med solen tror jag!!:) Så gott med scones. Var evigheter sedan vi gjorde också!

    SvaraRadera
  2. Usch stackare, att Hebbis är så envis och inte vill komma ut. Jag höll tummarna för att det hade satt igång när du hade känningar, hoppas istället på att de gjort lite nytta och att det börjar mogna ordentligt.

    Stor kram!

    PS skulle du behöva låna en pump (eller något annat) så släng iväg ett SMS så fixar jag det!

    SvaraRadera
  3. Du kanske känner dig plufsig men du är vacker som en dag skall du veta!
    Strålar om dig gör det :).

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Sofie: Det vore inte så dumt om den ville göra det! Hoppas hoppas!

    Johanna: Tack för tummarna, det behövs!

    Carro: Va du är fin! Det gör mig gladare och piggare! Kram

    SvaraRadera