Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 9 maj 2015

Vad ska man satsa på?

Det kommer troligtvis bara bli några ynka veckor till för mig på jobbet innan jag inte längre orkar. Man får ju räkna med att bebisarna kan komma när som, och att vila lite innan är väl inte så dumt, även om jag tycker det är rätt trist att bara vara hemma. Så tänkte förbereda med att en serie att plöja under denna tid. Orange is the New black är tillbaka i mitten av juni, men det lär inte bli något sträcktittande för mig, har nog famnen full av bebisar då. Unbreakable Kimmy Schmidt har jag precis kollat igenom hela första säsongen (sjuk serie men jag älskar den. Kimmy är så loveable), så nu klurar jag på vad jag ska ta mig an. Det får gärna finnas på Netflix, så jag smidigt kan kolla både på iPaden & teven. Just nu ligger hyllade Bloodline bra till. Låter som min typ av serie och jag gillar Kyle Chandler, även om det var 100 år sen jag såg honom i Morgondagens hjälte :-) Har ni några andra Netflix-tips? Orphan Black finns oxå i funderingarna... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar