Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 12 maj 2015

Mer tårta!

Yack, jag har ju mått bättre. Thea har att snorig & hostig några dagar nu och det verkar ha letat sig fram till mig nu. Efter en galen höst/vinter kantad med sjukdom har hållit mig på banan sen i slutet av januari men nu var det alltså dags igen. Som att jag inte redan mår kasst som det är? Jaja, hoppas på snabbt övergående. Jag jobbar bara imorgon också, sen är jag ledig resten av veckan, gött! Och efter det blir det bara en veckas jobb till, sen kommer jag be om sjukskrivning på 100%. Det är hög tid. Hade gärna hoppat på det redan nu men känner att jag vill avsluta bra med mina kunder och säga hejdå innan jag försvinner. 

I fredags fyllde ju R år och först i söndags blev det dags för tårta. Jag & Thea gjorde det lätt för oss. Färdiga bottnar, jordgubbssylt & chokladmousse. Sen satsade vi mer på dekorationen :-) Vi båda blev väldigt nöjda! Till världens bästa pappa & make. Han blev nöjd han med!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar