Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 27 maj 2015

Det går bra nu

Det blir bara bättre & bättre detta. Vaknade imorse med en Thea som fortfarande verkar ha exakt lika ont som igår. Så har det inte varit tidigare gånger så risken är att läkarens behandling igår inte fungerade utan att vi måste tillbaka för röntgen m.m... Jag missar således begravningen idag, då förskolan inte är att tänka på. Känns inte alls bra att missa, men vad ska man göra? En 4-åring har inget på en begravning att göra. Sen fick jag även mail att skötväskan jag beställde häromdagen var slut & inte kommer in igen så jag annulerade hela min order istället. Verkar fortfarande finnas på andra sidor så får väl skynda mig att beställa ny, och hoppas att pengarna de dragit kommer tillbaka snabbt. Jävla skit!! Att dessutom vara gravid i v36 med tvillingar gör ju inte saken bättre för humöret direkt. Hade inte T varit här hade jag nog satt mig ner och bölat hela dagen. Fy fan!!! 


Denna föll valet på tillslut, men vi får väl se om det blir så nu... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar