Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 25 maj 2015

Lite rutiner igen tack!

Imorgon. Åh ljuva tisdag! Förskolan är öppen igen och efter att ha gått igenom Theas koppor flera gånger kan jag inte de någon som inte är torkad så det är dags för henne att gå tillbaka. Iochmed att det var långhelg innan hon blev sjuk så känns det som en evighet sen hon var där. Och dessa veckor utan rutiner har som förra inlägget berättar om inte varit så roliga. Så jag hoppas på lite lättare dagar efter imorgon. Och för mig. En dag med vila. Så välbehövligt och va skönt det ska bli. Ser fram emot att inte direkt göra någonting. Skulle vilja greja lite här hemma, men skötbordet är inte ihopmonterat och på plats ännu utan där står en stod garderob ivägen så jag får snällt vänta :-) En god bok kanske blir mitt sällskap! Är sugen på denna, finns inte på svenska ännu men en bok på engelska ska jag väl klara av? :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar