Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 8 maj 2015

Hurra!

Idag är det den 8e maj, min mans födelsedag. Han blir 31 år och i några veckor är han ett helt år äldre än mig ;-) Den vetskapen känns skön eftersom hans asiatiska sida gör att han åldras med värdighet och jag kommer misstas för en cougar om några år. Med tanke på i vilken takt mitt hår blir grått kommer nog den dagen tidigare än jag räknat med... 

Jag & Thea väckte honom med frukost på sängen & sång. Han är ingen frukostmänniska så jag hade köpt apelsinjuice, risifrutti & delicatoboll. Fyller man år så fyller man år! Idag käkar vi nog något ute och avslutar med en go glass nånstans, tårta får det bli i helgen! 


Tröttansikte på bussen

Uppdatering 11.30: 3 personer på jobbet har idag lagt huvudet på sne, lett & sagt: - Du ser så trött ut idag, hur går det för dig?? 
Alltsä, jag känner mig pigg?! Dock tror jag att jag har en vagel på gång i ena ögat. Aldrig haft innan så jag vet inte säkert. Men jag väljer att tänka att det är den som orsakar kommentarerna.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar