Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 30 maj 2015

Att få saker gjort

Det är rätt svårt för mig just nu. Jag kan i princip inte göra annat än att sitta och titta på tv/läsa/surfa. Jag är verkligen inte till någon nytta alls. Köksrenoveringen går framåt och är snart klar. Idag sattes kaklet, imorgon fogas det, sen ska man visst putsa på kaklet också och slutligen sätts fläkten upp. Då är vi finito! Så underbart det ska bli att kunna ha en fungerande nedervåning igen! 

Eftersom allt handlat om köket har mycket annat få stå åt sidan under tiden. Bl.a. skötbord, både uppe & nere. Men idag hände det grejer! Myggan & Sanna följde med hit och tog först med sig Thea till Ikea för att köpa lite smågrejer och då passade jag på att slänga upp benen och titta på ett avsnitt The fall. När de var tillbaka igen bestämde de sig för att sätta ihop skötbordet som ska vara däruppe så vi kunde få det på plats. Oj så tacksam jag är. Sanna skruvade, Myggan läste instruktionerna och jag fixade fram rätt skruvar. Vilket teamwork! :-) Nu är det på plats och det känns skönt. Blev jättefint! 


2 kommentarer:

  1. Släkten är inte alltid värst....😉😘😘
    //L8

    SvaraRadera
  2. Nej, verkligen inte! Kunde inte önskat mig en bättre familj att få på köpet :-) <3 Lite missnöjd med ditt val av bostadsort bara, haha! Kram <3

    SvaraRadera