Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 12 februari 2014

Tisdagsdejt!

Igår var det ju tisdag och vad jag anser vara veckans tråkigaste dag. Men nu har vi ju piffat upp våra tisdagar och igår var det min tur att vara lekledare :-) Jag hade rotat fram vårt gamla Wii som stått och samlat damm i garderoben länge. Sen hade jag fått låna MarioParty av en kollega så vi hade en liten turnering. Jättekul att spela Wii igen! Det var ett väldigt bra partyspel, tyckte jag på den tiden jag spelade partyspel :-) Vinnaren av turneringen fick 30 min massage av förloraren. Såklart vann R men jag hade inte räknat med annat då jag är rätt kass på tv-spel. Massage fick han framför The Walking Dead som nu äntligen dragit igång igen efter ett gigantiskt långt uppehåll. Det var en fin tisdag alltså! Imorn är det torsdag, och jag fick precis reda på att R ska spela match på fredagkväll istället för att tacomysa med mig på Alla hjärtans dag. Oh well, vad är väl en bal på slottet? ;-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar