Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 1 februari 2014

En vecka går fort

Ytterligare en vecka som sprungit iväg. Förstår inte var tiden tar vägen. Den har i alla fall mest bestått i att jobba & sköta vardagen. Innebandy & biljard har gjort att jag och R inte haft många kvällar ihop. Igår var jag med jobbet på Biljardpalatset där jag för första gången testade att spela biljard. Har aldrig gjort det förut men det var riktigt kul och inte lika svårt som jag trodde (med det sagt betyder det inte att det var lätt). Efter fick vi en supergod burgertallrik, riktigt smarrigt! 
Och ikväll är det Rs tur att spela biljard :-) Återträff med klassen från Chalmers och då blev det av en slump så att vi båda spelade dagarna efter varandra. Jag har det gött i soffan, tittar ikapp Ellen och kan int bestämma mig om jag ska se Irene Huss om en stund eller inte. Vad ser ni ikväll, Mello? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar