Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 9 februari 2014

Spa

I julklapp av mig fick R en övernattning på Marstrands Havshotell, och igår var det dags. De har ett spa med olika pooler, bastu, varma källor, fotbad m.m. Jättefint och med mycket att välja mellan. Vi har ju varit på Stenungsbaden två gånger tidigare och har gillat deras spa. Detta var  bättre får jag säga! Men tyvärr väldigt mycket folk (vilket det inte varit på Baden och det är ändå ett stort plus!) så man fick inte riktigt den avkopplingen jag hoppats på. Många större sällskap som var ganska högljudda och som tog upp hela pooler länge (Gud vad jag låter som en gammal kärring, förlåt för det). Men överlag var det väldigt, väldigt mysigt och vi passade verkligen på att bara njuta. Hade egentligen tänkt att gå till en restaurang utanför hotellet men då det ösregnade & blåste kände vi inte för att ta båten över så det blev käk på hotellet istället. Ankbröst med en ljuvligt god gratängpotatis, linspuré & brysselkål & gulbetor. Väldigt gott! Mellan spat och maten bäddade vi ner oss i sängen och glodde ikapp några avsnitt Supernatural. Efter middagen hoppade vi direkt i säng och somnade som två stenar innan midnatt. På morgonen hann vi käka frukost innan värsta rusningen och hotellfrukost är verkligen underbart! En croissant med nutella blev pricken över i:et för mig ;-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar