Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 25 februari 2014

Compact curling

Tisdag och min kväll denna gången. Jag hade inte, som sist, bestämt en vecka i förväg vad vi skulle göra utan gick villrådig till några kolleger igår. Och en av dem bara levererade hela lösningen åt mig. Jag fick låna hennes mini-curlingspel, Compact Curling. Till det föreslog hon att jag skulle fixa fram lite goda tilltugg och jag svalde alla hennes tips med hull & hår. Så till curlingen blev det crostini & tapenade och ost & kex. Till dricka blev det öl & cider. Och va himla roligt det var! Ganska svårt spel (och jag förlorade...) men jätteroligt sätt att umgås! Jag är himla glad att jag kom på denna braiga idéen om "umgås-tisdag". Efter spelet tittade vi i vanlig ordning på The Walking Dead och nu har jag dessutom betalt alla räkningar och anser att jag kan somna gott nu :-) 

Övrigt att rapportera av vikt var att Thea sov hela natten i sitt rum (har ej hänt på miljoners år), jag var på två toppenbra kundbesök & dessutom hade vi chokladskola med en leverantör på jobbet idag. Jätteintressant (och väldigt gott)! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar