Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 27 februari 2014

Glossy

Häromdagen damp Glossyboxen ner i brevlådan och det är ju som en liten julafton varje gång! Denna gången innehöll den läppenna, "påsar-under-ögonen-motverkare", en tvättsvamp, nagellack från Hot Makeup, bodyshimmer & en ask läkerol. Jag är ännu en gång nöjd och igår kröp jag ner i säng i tid och passade på att testa den där ögonpås-historien. Den var svalkande och skön under ögonen jag vet inte riktigt om det blev så stor skillnad. Till helgen ska jag nog testa nagellacket. 




2 kommentarer:

  1. Älskar de där beauty box-grejerna. Måste börja prenumerera igen för mina prover börjar ta slut ;)

    Så himla glad blir jag också av att läsa inlägget under detta! Åh! Kärlek!! Älskar att ni vårdar er relation <3

    SvaraRadera
  2. Ja, det är perfekt att få testa lite olika produkter för att se vad man gillar och inte. Kommer nog vara svårt att sluta prenumerera...

    Ja, våra tisdagskvällar är så mysiga <3 Det livar verkligen upp, och jag ser fram emot tisdagarna så det sätter verkligen lite krydda på vardagen! Kram!

    SvaraRadera