Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 24 februari 2014

Måndag

En sån måndag när man inte riktigt orkar. Den där extra lilla glöden saknas, jag har inte direkt varit trött, bara orkeslös. Hoppas på nya krafter imorgon. Dagen har ändå varit fin, solen har visat sig och man får nästan vårkänslor. Thea & R kom å hämtade mig på jobbet, på Ts begäran (hon begär tydligen det varje gång R hämtar men han brukar inte så ofta gå med på det pga middag & annat jox) och det var mysigt! Hon har varit på bra humör idag men trött trots vila på förskolan. Mammanerven säger mig att något är på g, men hon har ingen feber eller så. Lite snorig men bra aptit och som sagt på gott humör. Återstår väl att se hur kvällen/natten blir. Just nu väntar jag på att Elementary ska börja och funderar på vad jag ska ha på mig till jobbet imorgon. Ska med på två kundbesök och vill se anständig ut utan att vara för proper :-) Knivigt! Hoppas ni haft en fin måndag & att ni har mycket roligt att se fram emot denna veckan! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar