Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 14 februari 2014

Friday - I'm in love!

Aah, älskade fredag! Välkommen, välkommen! Även alla hjärtans dag idag. Vissa säger kommersiellt jippo, andra älskar't. Vi brukar inte direkt fira men att vara lite extra gullig och njuta av alla fina hälsningar, bilder & kärleksförklaringar på Facebook & Instagram tänker jag allt göra idag! Jag jobbade bara halvdag idag och har spenderat denna hjärtans dagen med mitt lilla hjärta. Hon har varit lite trotsig, mycket pratglad, väldigt lekfull & hur rolig som helst. Hon säger så mycket roligt hela tiden :-) Om mindre än 2 månader fyller hon 3 år och jag kan inte fatta att hon är så stor. Går själv i trappan hur bra som helst, går på toaletten utan någon hjälp, är galet observant och lillgammal så det förslår. Igår hämtade hon & R mig på jobbet och när hon kom hade jag innetofflor & glasögon på mig. När jag packade ihop bytte jag såklart till vanliga skor och la ner mina glasögonen i väskan. Så fort jag kom tillbaka till bordet där hon satt och mumsade på en glass tittade hon snabbt på mig och sa: - Men har du tagit av dig tofflorna och glasögonen? På två sekunder såg hon det och det är verkligen inget som undgår hennes hökögon :-) 


Love is old
Love is new
Love is all
Love is you 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar