Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 19 februari 2014

Mitt i veckan

Ja hörrni, vad ska man blogga om idag? Sen sist har inte så mycket hänt. Det fina soliga vädret försvann till förmån för nåt slags höstrusk? Dimmigt och fuktigt. 
Jo, just det! Igår var det ju tisdag och "vår kväll". Och vi spelade skitgubbe! Som bakgrund kan jag ju berätta att vi under vårt första år tillsammans spelade mycket skitgubbe. Så mycket att vi hade en "skitgubbe-bok" där vi förde in resultatet av våra spel så vi hela tiden visste vem som ledde :-) Det var faktiskt väldigt roligt att spela kort. Vi hade inte på teven utan pratade & skrattade. Plus att jag vann, vilket alltid är kul! Nu ska jag försöka klura ut något roligt för oss att göra nästa vecka. Har en liten tanke men vet inte om det kommer funka... Återstår att se, annars får jag komma på nåt annat! 

Vad har ni haft för er i veckan? Och vad har ni för roliga planer till helgen? Tell me! 
Bjussar på en rolig bild för att liva upp er onsdag! 


3 kommentarer:

  1. Hahhaa har du hört hela den där "wanna Taco bout it"?? Jag & Andrew dör av skratt varje gång. Så himla rolig!

    Och vad gulligt att ni spelade så mycket kort förr!! <3 Åh blir alldeles kärlekspirrig bara jag tänker på det ju. Och underbart att ni tar upp gamla vanor. Vi MÅSTE bli bättre på sådant där.. Någongång när jag orkar vara uppe efter 8 ;) hehe
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Här är den,
    hahahah dog väl lite nu! http://www.youtube.com/watch?v=0A8nEfYmmtM

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, jag skrattade ihjäl mig åt det klippet!! Så jäkla roligt! TACK för den! <3

    Ja, det var faktiskt jättekul med något så enkelt som lite kortspel. Och att återuppliva gamla minnen på köpet :-) Du, det är inte konstigt att du inte orkar hålla ögonen öppna på kvällen men man får ta sånt som det kommer, när man orkar! Stora kramar <3

    SvaraRadera