Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 17 februari 2014

Boost!

Vilken energi man får av ljuset! Helt otroligt! Bara det att det började ljusna när jag & T knallade mot förskolan imorse gör ju hela grejen sjukt mycket enklare. Och att solen strålat från en blå himmel större delen av dagen, så även när jag gick från jobbet vid 16-tiden. Åh, tack för denna energikick! Thea verkar också ha extra mycket energi, hon har varit på topphumör hela eftermiddagen och tog en god stund på sig att somna ikväll (alltid på måndag???! Why!!!). Hoppas energin flödar även imorgon, jag som brukar sluta 14.45 kör lång dag då vi har årsmöte med Unionen efter avslutad arbetsdag. Dock bjuds det på smörgåstårta och det är verkligen en svag punkt hos mig. Kommer definitivt inte kunna motstå frestelsen, men jag får väl se till att begränsa snedsteget och inte vräka i mig. Dessutom bjuds det även på semla. Hur mätt tror ni man är efter smörgåstårta OCH semla? Nej, semla syndade jag till det med igår så den ska jag nog kunna motstå, även om det också är lite av en svag punkt :-) 

I övrigt under helgen har vi planerat lite för hemmet. Jag skapade garderob på Ikeas hemsida och jag tror vi kom fram till vad som passar oss bäst. Just nu är vår garderobslösning väldigt tillfällig och katterna har en tendens att lägga sig bland mina kläder om jag glömmer att lägga en låda över översta hyllan. Inte så himla praktisk lösning som sagt. Men Ikea har ju bra svar på det mesta och jag tror det kommer bli kanon! (När det väl blir gjort... Skulle behöva vinna lite på de där hästarna som R & hans far spelar på...) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar