Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 23 juni 2012

Tips!

Jo men det är ju så här att jag råkar fylla år på måndag. Om någon skulle ha lite problem med att hitta en bra födelsedagspresent så följer här några tips! 

I bokväg lockar just nu Pyhtians Anvisningar (sista delen om Victoria Bergmans svaghet) och Helgonet (fjärde boken om Hammarbypolisen) mest. 



 Om man inte är sugen på att ge mig litteratur kan jag i övrigt tipsa om detta:

Produkter från Macadamia Natural Oil. Har funderat på om jag ska prova dem ett tag nu. Schampo, balsam, oilspray...

 Eller varför inte första säsongen Desperate Housewives. Minns ju knappt vad som hände på Wisteria Lane för 8 år sedan. 




Obs! Jag hoppas alla förstår den skämtsamma undertonen. Jag förväntar mig bara att få en födelsedagspresent från Robert, eftersom jag inte fick någon julklapp... Hmmpff..

2 kommentarer:

  1. Men Robert då, har du fortfarande inte gett Nina sin julklapp.
    Ajabaja ;). Hoppas du får något extra skojjigt nu då.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, tänk att det ska ta sån tid att få en julklapp... Skämmes!
    Får hoppas jag får nåt fint imorn då! :-) Kram

    SvaraRadera