Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 25 juni 2012

Åh vilken födelsedag!

Denna födelsedag! Så bra! Först vaknade jag utvilad vid 06.30, men unnade mig att snoosa en stund. Kom till jobbet precis kl 08. Dagen var bra, en del att göra men inte för mycket. Helt enkelt en riktigt bra dag på jobbet! Flexade ut lite tidigare och väl hemma lekte jag med T medan R lagade tacos. Mitt upp i allt dök grannarna upp, det hade jag ingen aning om :-) Så vi käkade tacos allihopa och avslutade med tårta som grannarna tagit med. Så smarrigt! Fick en Tupperware-kavel av 39:orna som jag suktat efter länge, så jag tror visst jag måste baka i helgen! Tusen tack fina vännerna <3 

I förra inlägget hintade jag ju om att jag inte fått någon julklapp av R, men det tog han igen med råge nu! I present av honom fick jag (vi tillsammans) en övernattning på Stenungsbaden. Förutom frukostbuffé, frukt & tebuffé, tillgång till relax och spa ingick också två rätters middag på kvällen. Ska strax gå in på hemsidan och kika närmare om man ska boka någon behandling eller om vi bara gottar oss i relaxen! Nästa söndag åker vi dit, och jag längtar redan, ska bli ljuvligt! 

Klockan 19 dök det upp ett blombud med en underbar bukett och en chokladask. Det var från mamma och pappa. Buketten är hur stor som helst och jag hoppas den står sig så de får se den på torsdag men det tror jag. Ska ställa den i förrådet över natten så de får stå kallt. Som grädde på moset sålde vi vagnen idag också. Tjihoo! Älskar den där jäkla vagnen så det är med lite sorg i hjärtat. Men så är de... Baby joggern är jag helt såld på nu så den går inte att gå tillbaka :-) Vill bara säga tack till alla som uppvaktat idag, har fått så mycket sms och meddelanden på Facebook så telefonen har gått varm idag. Ni är så fina allihopa och jag blir så glad för denna uppvaktningen!! 

 

5 kommentarer:

  1. Vilka fina blommor!
    Och vad skönt att vagnen blev såld! Håll tummarna för oss nu då :).
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med en fin födelsedag! Det är gott att bli uppskattad, du är ju mer värd det än någon annan! Nu är det inte många minuter kvar till ditt 29:e år... och snart fyller du 30! Det är inte klokt! Grattis än en gång! Puss och kram, vi ses på torsdag!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!:) vilken underbar dag du verkar ha haft! Och finfin present! :)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för gratulationerna!! Fina ni!

    SvaraRadera