Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 27 juni 2012

Lovefilm

Oj va trött jag är idag. Varför måste alla filmer som görs nuförtiden vara över 2 timmar långa? För några dagar sedan gick jag med i Lovefilm och igår kom första filmen hem, Bridesmaids. Har velat se länge men den har inte funnits på varken iTunes eller Headweb. Men nu har vi sett den och den var bra! Men det är tröttmössa på idag eftersom jag kom i säng sent och sedan strulade fisen lite inatt. Jaja, bara att hoppa på cykeln och köra!


4 kommentarer:

  1. Ja den filmen är skoj! Vi fick hem två nya idag, haywire och en gång i Phuket. Trevligt att alltid ha en skoj film hemma!
    Fick ni ändrat paketet förresten?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, den var bra! Nej man fick inte ändra paket under provtiden. Då fick man gå över på att betala direkt. Men det gör inget. Valde en film i taget för jag tror att jag blir stressad av att ha flera hemma samtidigt, så detta passar oss bra! Haywire har jag på min lista också men hoppas på Safe house nästa gång! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Safe house låter spännande. Måste jag kika på vad det är för någon.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Min favvo Ryan Reynolds... Då spelar handlingen ingen roll, haha!! :-)

    SvaraRadera