Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 7 juni 2012

Multikanna

Äntligen har jag en mini multikanna i min ägo. En snygg och bra mjölkkanna som inte läcker och som är snygg att ställa fram när det kommer gäster. Tror min kommer bli välanvänd!

Om någon som läser är intresserad av kannan finns det nu ett erbjudande. En stor multikanna 1,3 l och en liten på 2,5 dl (det är den lilla ni ser på bilden) för 199:- Är ni intresserad så skriv en kommentar eller smsa mig så säger jag till Carro. Gäller till fredag v25.

Visst är färgen fräck? :-)

3 kommentarer:

  1. Ja, visst är den läcker! Får se om jag kan hålla fingrarna i styr eller om jag beställer jag med :-D.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, jag kunde ju inte hålla mig nu heller :-) Den är skitfräck!

    SvaraRadera
  3. Hej, finns det en chans att få köpa 2 st minikannor?

    SvaraRadera