Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 1 juni 2012

Fullt ös!

Tio minuter innan min klocka skulle ringa imorse vaknade jag. Trött som ett as och med ont i ryggen. Låg i samma ställning som när jag somnade vid 22.30 så antagligen har jag somnat så tungt att jag helt enkelt inte rört mig under natten. Sånt gör underverk för rygg kan jag säga :-) Jag slumrade en stund till men sen var det bara att pallra sig upp.

Jobba förmiddag. Efter pajlunch med cheesecake till efterrätt (fint med leverantörer som bjuder på lunch, mycket trevlig fördel med mitt jobb) hämtade R mig och vi åkte för att fira Sanna. När hon sprungit ut var det tillbaka till jobbet, jobba två timmar, sen försöka ta sig hem med kollektivtrafiken. Inte så lätt i studentdagar men tillslut så. Här hemma väntade R, T, Rs syster och man och deras tre barn. Och Rs pappa också. Fullt hus kan man säga. Roligt med kusinlek och bebisgos (lilla Lova är bara 4 månader). Nu sover vår övertrötta bebis och jag inväntar R som snart kommer med mat från McDonalds. Yum! Hoppas ni har en fin fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar