Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 2 juni 2012

Nästa växel

Jag vet att man inte ska fokusera på vad vågen säger men man vill ju ändå se om det hänt något. Imorse märkte jag att inget hänt. Inget what so ever. Så det är väl bäst att lägga i en högre växel. För mig är ofta de första veckorna ganska avgörande. Märker jag ingen skillnad tappar jag lätt motivationen och ger upp. Det ska jag dock inte göra denna gången. Det nedslående resultatet gör att jag funderar på vad mer jag kan göra. Mindre portioner får det definitivt bli. Sen kanske en sen powerwalk på kvällarna när T somnat. Ja, vi får se men nåt mer måste göras i alla fall. Wish me luck!

3 kommentarer:

  1. Men i början kan de väl lätt bli så att det står still men heja heja du är jätte duktig Nina! Käm

    SvaraRadera
  2. Det gick lite snabbt de där;-) Kämpa på! Stor kram

    SvaraRadera
  3. Ja, jag hoppas det kommer igång snart. Lätt att tappa motivationen annars. Men men, skam den som ger sig! Tusen tack för peppande ord! Stor kram!

    SvaraRadera