Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 14 juni 2012

Bye Bye Skip Hop - Hello MiniKånken

Sen vi bestämde oss för att byta vagn har jag funderat över det här med skötväskan. Min älskad skip hop sjunger på sista versen och en ny kostar ca 800:- Man kan inte hänga en sån stor skötväska på en så lätt vagn som baby joggern och troligtvis får den inte plats under vagnen heller. Idag blev jag inspirerad av K, som har en minikånken med lite blöjor, vattenflaska och mellis i. Mer än så behöver man ju faktiskt inte ha med sig nu när de är lite större. Och den kommer definitivt få plats under vagnen. Så det får nog bli en sådan istället. Hittade dessutom en skitfräck färg. Jo, så får det nog bli. T kan ju dessutom ha den som sin ryggsäck sen när hon behöver det om några år. 





 

3 kommentarer:

  1. Hihi detta är ju lite komiskt har kollat på exakt samma färg tihi;-)

    SvaraRadera
  2. Jag har "blöjkit" i en necessär som alltid ligger under vagnen. Kanonbra. Sen sitter stora ryggan på vagnen jag tycker inte att den behövs längre egentligen.

    SvaraRadera
  3. Smart! så det blev en Baby jogger?

    SvaraRadera