Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 10 juni 2012

Dinner and a movie

Nu när skattepengarna dykt upp på kontot funderar jag och gubben på om vi ska unna oss en barnfri kväll och gå på bio. Sist hade vi ju bokat fel biograf så det blev ju aldrig nån film för oss då. Att även gå ut och äta innan eller efter lockar mycket. Det är en lyx vi inte varit med om på mycket länge. Kikade på SF nu men kan inte påstå att det finns överdrivet många filmer jag är sugen på. Jag vet att R gärna går och ser Men in black 3 och visst, det kan jag väl gå med på för hans skull men det är inte en film jag är direkt sugen på att se. Men, som sagt, inget annat lockade direkt heller. Hunger games kanske? Hypen är ju enorm runt filmen så nåt speciellt måste det ju vara med den. Någon som sett? Eller har ni någon annan biofilm att rekommendera? 

 

2 kommentarer:

  1. Jag tycker däremot att det finns många att se! Jag skulle vilja se Hunger games, snow white and the huntsman kanske what to expect. fast den sista är ju ingen direkt bio måste :).
    Och fasen att sf är så dumma att bara visa spegel spegel med svenskt tal! Varför liksom?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, Hunger games är den jag mest lutar åt! Snow white vill jag gärna se, men jag tror det blir svårt att få med R på det tåget :-) What to expect tyckte jag också verkade kul men som du säger, ingen biofilm.

    Ja, det var det löjligaste jag varit med om... Fattar verkligen inte varför de valde att göra så? Hur många såg den tro? Kan inte ha blivit en hit... Kram!

    SvaraRadera