Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 14 juni 2012

Nedräkning pågår...inte

Fick för en gångs skull 10 min över innan jag måste till bussen (hur hände det?). Så jag satte mig bredvid Zorro i soffan och plitar ner ett inlägg. Insåg just att jag har tre veckor kvar till semester (när denna vecka är slut). Semester? Jag började ju nyss :-) Kan inte påstå att det pågå nedräkning direkt men självklart ska det bli skönt med ledigt. Har inget avancerat planerat. En vecka i Örebro, ev några dagar i Kungshamn. Hur som helst är det inte långt kvar och jag kommer nog bli förvånad när jag inser att jag helt plötsligt är ledig, haha! Ska även ha två veckor till, 35-36 (tror jag?) när inskolningen börjar. Vill gärna vara med den första veckan och framförallt umgås så mycket jag bara kan med T innan hon är stora tjejen på förskolan. Nej, nu är det bäst jag går!

2 kommentarer:

  1. Ja, så skönt det ska bli, nu är det bara en vecka kvar! Idag var det skolavslutning, imorgon fokuserar jag på flytt till ny avdelning och nya inskolningar! Sedan kommer vi och hälsar på i Gbg i slutet av v 26! Puss!

    SvaraRadera